Filter By
Updating status
AllOngoingCompleted
Sort By
PopularRecommendationRatesUpdated
The Light of Young Master Mu's Life
The Light of Young Master Mu's Life
She was the infamous ugly duckling of the Gu’s. She played dumb to get ahead, but deep inside darkness and cunningness infested her soul. He was the most sought-after man in Beling, mysterious and noble, and never been close with any women. When he uncovered her disguise, little by little, Gu Anran struggled pitifully to put up a defense. “Young Master Mu, can we get a divorce?” The man forced her to the corner of the wall announced authoritatively, “Divorce, over my dead body!” Had she not been framed by her very own sister, out of carelessness, she would never have gotten into scrapes with the young and dangerous man of Beiling. She thought she would then live in deep water for the rest of her life, but unexpectedly, she was spoiled rotten by him.
9.3468.9K viewsCompleted
Read
Add to library
Tante, mau kan jadi Mamaku?
Tante, mau kan jadi Mamaku?
Aku Intan Mulia Mardani. Mahasiswi tengah semester, tiba-tiba punya tetangga seorang duda yang gantengnya gak kaleng-kaleng. Mahardika Akbar Fahreza. Sayangnya, tuh duda punya anak nakalnya naudzubillah, yang tiap hari bikin aku naik darah. Ratu Isabella namanya. Membuat aku mikir 1000x untuk sekedar menggoda Ayah gantengnya. Karena aku gak mau mati muda menghadapi Si Bella ini. Meski ternyata Bella sudah menargetkan aku menjadi ibu sambungnya. Aku tetap bersikeras menolak, demi masa depanku yang masih panjang. "Tante, mau kan jadi Mamaku?" "Ogah!" "Papa?! Kita cari dukun yuk, buat pelet Tabte Intan!" Eh, apa-apaan itu, di kira aku ikan Lele apa pake di kasih pelet segala? Ikuti terus kisahku melawan Bella di sini, yang pasti penuh perjuangan. Happy reading .... Note: Cerita ini sudah tersedia dalam bentuk cetak dan ebook.
9.9416.7K viewsCompleted
Read
Add to library
Bercinta Denganmu
Bercinta Denganmu
Terlahir dari keluarga broken home, Shesa seorang model papan atas yang hidup dalam pergaulan bebas, tak lepas dari hingar bingar kehidupan malam dan cinta satu malam. Mencari kepuasan dan kebahagiaan jauh dari keluarga yang tak pernah memberikannya kasih sayang. Hingga pertemuannya dengan seseorang yang membuatnya merasakan cinta yang sesungguhnya.
9.9413.3K viewsCompleted
Read
Add to library
The CEO's Ten Million Dollar Wife
The CEO's Ten Million Dollar Wife
One night of boldness leads to a marriage of convenience. Just a plain agreement. No commitment but a lot of sex. She is liking the setup until the 'right one' came back and she needs to leave. Without a fuss, she left, bringing the memories and another heartbeat.
9.8351.5K viewsCompleted
Read
Add to library
Black Card
Black Card
Steal the CEO's Black Card or his cold heart? "Please... Please sir I'm begging you, I didn't steal the card. Please believe me" Belle hopelessly begged, tears welling her already messy face. "You deserve to be in prison...fraud!" the store manager exclaimed in pure disdain, glaring as he snickered. Belle was an orphan from a young age, struggling for her dream. A dream of becoming a great doctor. A dream she weaved together with her late parents. For several years, a tiny room in a dilapidated building served her humble home, living at the mercy of others. Most of the time she has empty pockets and an empty stomach. She endured the ridicule from wearing worn-out clothes and torn shoes for medical school. Life is a struggle for her but never did she think of stealing, especially the BLACK CARD of the famous and cold CEO, Ethan DelValle.
9.7295.7K viewsCompleted
Read
Add to library
Rebirth of the Scheming Wife
Rebirth of the Scheming Wife
Betrayal. A young woman, Gu Xi, was deceived and murdered by those she deeply trusted. However, instead of dying, her soul was sent back 5 years into the past, giving her the chance to relive her life. Only this time, with enough knowledge about the future to change her destiny. Now she seeks revenge against those who have wronged her, and to live the life she believes she deserves.
8.8260.6K viewsCompleted
Read
Add to library
My Boss and Me
My Boss and Me
Isa lang akong simpleng babae, papasok sa opisina, magtatrabaho at uuwi. Wala na sa isip ko ang mainlove simula ng lokohin ako ng una kong . Kaya naman subsob sa trabaho lang ako, kumbaga eto na ang buhay ko. Nagsimula ng magbago ang buhay ko ng mapromote bilang Executive Secretary ni Mr. Montano. Makakaya ko kayang balewalain ang charm nito lalo pa at saksakan ito ng gwapo?
9.6249.0K viewsCompleted
Read
Add to library
Siap, Mas Bos!
Siap, Mas Bos!
Awalnya, Aika datang ke pernikahan Kairo sebagai tamu undangan. Siapa sangka, tiba-tiba sebuah kejadian merubah hal itu. Menjadikan Aika mendadak menggantikan mempelai wanita sebelumnya, yang membatalkan pernikahan di menit-menit terakhir menjelang ijab kabul. Aduh, ini pernikahan atau tahu bulat, sih? Kok, dadakan, gini? Lebih dari itu, karakter Aika dan Kairo itu bagai langit dan bumi. Satunya cool, satunya bar-bar. Apa mungkin bisa akur nantinya? Kalau malah saling menyakiti, bagaimana? Akan tetapi, karena si Bos sudah bertitah. Sebagai kacung perusahaan yang masih butuh asupan cuan untuk membeli cimol dan kawan-kawannya. Bisa apa Aika selain manut dan pasrah? Kairo, "Pokoknya, hari ini kamu harus menikah dengan saya! Mengerti?" Aika, "Siap, Mas Bos!" Tidak apa-apa. Selama tiap hari bisa jajan cimol, cilung, cilor dan ci-ci lainnya. Aika ikhlas kok di nikahin ala tahu bulat begini. Penting perutnya kenyang. Semangat!
9.9246.2K viewsCompleted
Read
Add to library
Love in Twilight
Love in Twilight
The intern, Clarissa Johnson slept with the president, Damien Lawrence during a company team-building event.She knew that Damien had a childhood sweetheart and that what happened was nothing more than an alcohol-induced frenzy.As such, Clarissa ran away in secret and acted as if nothing had happened. She never would have expected Damien to summon her for marriage just two weeks later. That was how Clarissa married into a wealthy family where she received the Lawrence family’s adoration. However, Damien was never friendly to her, not even for a day…
9.6227.6K viewsOngoing
Read
Add to library
Terpaksa Menikah Lagi
Terpaksa Menikah Lagi
Dokter Ardian adalah seorang Dokter kandungan. Ia baru saja menikah dengan wanita yang dicintainya dan saat ini sedang menanti kelahiran buah hati pertamanya. Namun, di hari bahagia yang ditunggu-tunggunya, tiba-tiba berubah menjadi hari duka baginya. Nadia Rahayu, istri Dokter Ardian tiba-tiba meninggal dunia ketika melahirkan buah hati pertamanya. Pak Aryo, Papa Dokter Ardian, selalu mendesak Dokter Ardian untuk menikah lagi demi Nizam, cucunya. Ia menyuruh Dokter Ardian untuk menikahi Widia, adik kandung Nadia. Namun, Dokter Ardian menolaknya karena tahu sifat asli Widia yang tidak tulus menyayangi anaknya. Dengan siapakah Dokter Ardian akan menikah lagi? Bagaimana kisahnya nanti? Yuk simak ceritanya di sini!  
9.8226.2K viewsCompleted
Read
Add to library
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 50
DMCA.com Protection Status