Filter By
Updating status
AllOngoingCompleted
Sort By
PopularRecommendationRatesUpdated
The 5-time Rejected Gamma & the Lycan King
The 5-time Rejected Gamma & the Lycan King
BOOK ONE of COALESCENCE OF THE FIVE: After being rejected by 5 mates, Gamma Lucianne pleaded with the Moon Goddess to spare her from any further mate-bonds. To her dismay, she is being bonded for the sixth time. What’s worse is that her sixth-chance mate is the most powerful creature ruling over all werewolves and Lycans - the Lycan King himself. She is certain, dead certain, that a rejection would come sooner or later, though she hopes for it to be sooner. King Alexandar was ecstatic to meet his bonded mate, and couldn’t thank their Goddess enough for gifting him someone so perfect. However, he soon realizes that this gift is reluctant to accept him, and more than willing to sever their bond. He tries to connect with her but she seems so far away. He is desperate to get intimate with her but she seems reluctant to open up to him. He tries to tell her that he is willing to commit to her for the rest of his life but she doesn’t seem to believe him. He is pleading for a chance: a chance to get to know her; a chance to show her that he’s different; and a chance to love her. But when not-so-subtle crushes, jealous suitors, self-entitled Queen-wannabes, an old flame, a silent protector and a past wedding engagement threaten to jeopardize their relationship, will Lucianne and Xandar still choose to be together? Is their love strong enough to overcome everything and everyone? Or will Lucianne resort to enduring a sixth rejection from the one person she thought she could entrust her heart with? *** BOOK TWO: The Rogues Who Went Rogue (Completed)
9.7885.6K viewsCompleted
Read
Add to library
The Agreement
The Agreement
.... ✧⋄⋆⋅⋆⋄✧⋄⋆⋅⋆⋄✧⋄⋆⋅⋆⋄✧⋄⋆⋅⋆⋄✧𝕴𝖋 𝖞𝖔𝖚 𝖎𝖓𝖋𝖑𝖎𝖈𝖙 𝖕𝖆𝖎𝖓 𝖔𝖓 𝖒𝖊, 𝕴 𝖜𝖎𝖑𝖑 𝖒𝖆𝖐𝖊 𝖘𝖚𝖗𝖊 𝖞𝖔𝖚 𝖌𝖔 𝖙𝖍𝖗𝖔𝖚𝖌𝖍 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖆𝖒𝖊... ✧⋄⋆⋅⋆⋄✧⋄⋆⋅⋆⋄✧⋄⋆⋅⋆⋄✧⋄⋆⋅⋆⋄✧17 year old Valentina Smith a girl full of life. She had it all a normal girl could ask for. Good parents, good grades, friends that had her back, and a loving big brother.But one mistake of her brother leads to her walking down the aisle as the bride of the heartless Italian mafia Capo Alessandro Romano.Alessandro has been void of feelings for the past 2 decades while Valentina expresses herself. What happens when these two collide?Join the journey of Valentina as she is thrust into a new life of mafia, blood shed and illegal activities. In between all the chaos she tries to win over her heartless husband.She learns that no one could be trusted around her, maybe not even the man she has gotten used to call her husband. Will she be able to keep up the fight as she faces betrayal, pain and family secrets?Can she give up after all she is bind to him by '𝗧𝗵𝗲 𝗔𝗴𝗿𝗲𝗲𝗺𝗲𝗻𝘁'.
9.8553.6K viewsCompleted
Read
Add to library
Tante, mau kan jadi Mamaku?
Tante, mau kan jadi Mamaku?
Aku Intan Mulia Mardani. Mahasiswi tengah semester, tiba-tiba punya tetangga seorang duda yang gantengnya gak kaleng-kaleng. Mahardika Akbar Fahreza. Sayangnya, tuh duda punya anak nakalnya naudzubillah, yang tiap hari bikin aku naik darah. Ratu Isabella namanya. Membuat aku mikir 1000x untuk sekedar menggoda Ayah gantengnya. Karena aku gak mau mati muda menghadapi Si Bella ini. Meski ternyata Bella sudah menargetkan aku menjadi ibu sambungnya. Aku tetap bersikeras menolak, demi masa depanku yang masih panjang. "Tante, mau kan jadi Mamaku?" "Ogah!" "Papa?! Kita cari dukun yuk, buat pelet Tabte Intan!" Eh, apa-apaan itu, di kira aku ikan Lele apa pake di kasih pelet segala? Ikuti terus kisahku melawan Bella di sini, yang pasti penuh perjuangan. Happy reading .... Note: Cerita ini sudah tersedia dalam bentuk cetak dan ebook.
9.9416.4K viewsCompleted
Read
Add to library
Bercinta Denganmu
Bercinta Denganmu
Terlahir dari keluarga broken home, Shesa seorang model papan atas yang hidup dalam pergaulan bebas, tak lepas dari hingar bingar kehidupan malam dan cinta satu malam. Mencari kepuasan dan kebahagiaan jauh dari keluarga yang tak pernah memberikannya kasih sayang. Hingga pertemuannya dengan seseorang yang membuatnya merasakan cinta yang sesungguhnya.
9.9412.5K viewsCompleted
Read
Add to library
The Prince Who Was Raised in Hell
The Prince Who Was Raised in Hell
I, Caspian Montgomery, have returned from the hellhole prison. I’ll use this Nine-Foot Titan Sword to move mountains, part the seas, cultivate myself to ascension, and rule the world.
9.5360.4K viewsOngoing
Read
Add to library
The CEO's Ten Million Dollar Wife
The CEO's Ten Million Dollar Wife
One night of boldness leads to a marriage of convenience. Just a plain agreement. No commitment but a lot of sex. She is liking the setup until the 'right one' came back and she needs to leave. Without a fuss, she left, bringing the memories and another heartbeat.
9.8350.0K viewsCompleted
Read
Add to library
Black Card
Black Card
Steal the CEO's Black Card or his cold heart? "Please... Please sir I'm begging you, I didn't steal the card. Please believe me" Belle hopelessly begged, tears welling her already messy face. "You deserve to be in prison...fraud!" the store manager exclaimed in pure disdain, glaring as he snickered. Belle was an orphan from a young age, struggling for her dream. A dream of becoming a great doctor. A dream she weaved together with her late parents. For several years, a tiny room in a dilapidated building served her humble home, living at the mercy of others. Most of the time she has empty pockets and an empty stomach. She endured the ridicule from wearing worn-out clothes and torn shoes for medical school. Life is a struggle for her but never did she think of stealing, especially the BLACK CARD of the famous and cold CEO, Ethan DelValle.
9.7294.3K viewsCompleted
Read
Add to library
My Boss and Me
My Boss and Me
Isa lang akong simpleng babae, papasok sa opisina, magtatrabaho at uuwi. Wala na sa isip ko ang mainlove simula ng lokohin ako ng una kong . Kaya naman subsob sa trabaho lang ako, kumbaga eto na ang buhay ko. Nagsimula ng magbago ang buhay ko ng mapromote bilang Executive Secretary ni Mr. Montano. Makakaya ko kayang balewalain ang charm nito lalo pa at saksakan ito ng gwapo?
9.6248.8K viewsCompleted
Read
Add to library
Siap, Mas Bos!
Siap, Mas Bos!
Awalnya, Aika datang ke pernikahan Kairo sebagai tamu undangan. Siapa sangka, tiba-tiba sebuah kejadian merubah hal itu. Menjadikan Aika mendadak menggantikan mempelai wanita sebelumnya, yang membatalkan pernikahan di menit-menit terakhir menjelang ijab kabul. Aduh, ini pernikahan atau tahu bulat, sih? Kok, dadakan, gini? Lebih dari itu, karakter Aika dan Kairo itu bagai langit dan bumi. Satunya cool, satunya bar-bar. Apa mungkin bisa akur nantinya? Kalau malah saling menyakiti, bagaimana? Akan tetapi, karena si Bos sudah bertitah. Sebagai kacung perusahaan yang masih butuh asupan cuan untuk membeli cimol dan kawan-kawannya. Bisa apa Aika selain manut dan pasrah? Kairo, "Pokoknya, hari ini kamu harus menikah dengan saya! Mengerti?" Aika, "Siap, Mas Bos!" Tidak apa-apa. Selama tiap hari bisa jajan cimol, cilung, cilor dan ci-ci lainnya. Aika ikhlas kok di nikahin ala tahu bulat begini. Penting perutnya kenyang. Semangat!
9.9244.6K viewsCompleted
Read
Add to library
Terpaksa Menikah Lagi
Terpaksa Menikah Lagi
Dokter Ardian adalah seorang Dokter kandungan. Ia baru saja menikah dengan wanita yang dicintainya dan saat ini sedang menanti kelahiran buah hati pertamanya. Namun, di hari bahagia yang ditunggu-tunggunya, tiba-tiba berubah menjadi hari duka baginya. Nadia Rahayu, istri Dokter Ardian tiba-tiba meninggal dunia ketika melahirkan buah hati pertamanya. Pak Aryo, Papa Dokter Ardian, selalu mendesak Dokter Ardian untuk menikah lagi demi Nizam, cucunya. Ia menyuruh Dokter Ardian untuk menikahi Widia, adik kandung Nadia. Namun, Dokter Ardian menolaknya karena tahu sifat asli Widia yang tidak tulus menyayangi anaknya. Dengan siapakah Dokter Ardian akan menikah lagi? Bagaimana kisahnya nanti? Yuk simak ceritanya di sini!  
9.8225.6K viewsCompleted
Read
Add to library
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 50
DMCA.com Protection Status